Dagbok 2008

Nordisk scrap o stämpelmässa!
Idag 6 sep 08 har jag och min familj; min fästman o vår son,
varit på scrapmässan i göteborg.
Det var mycket kul och oj vad mycket saker jag köpte. :-) 
Vickan & Hugo - På mässan - Andreas

7 sep 08 Varsågod mina inköp på foto. :-)
 översikt närbild1

 närbild2 närbild3

7 Sep 08 kl 22:22 Har just monterat ihop de två stämplar jag köpte på mässan och testade att trycka ett flertal av den ena stämpeln. Passade också på att testa mina nya PRO marker pennor & Faber - Castell pennor som jag köpt på IN-EX i gbg innan jag gick på mässan igår.
Mycket nöjd med alla pennor & mina fina stämplar :-)

21 Sep 08 kl 19:54 Bild på de PRO marker pennor & Faber - Castell pennor jag köpte på IN-EX innan jag & min familj gick på nodiska scrap- & stämpel mässan den 6 sep 08. Pennorna jag köpte 6 sep 08 på IN-EX

21 Sep 08 kl 20:07 Bild på de PRO marker pennor & Stabilo pennor jag köpte på IN-EX den 20 sep 08.
Pennorna jag köpte på IN-EX den 20 Sep 08

21 Sep 08 kl 20:10 Och här kommer en helhetsbild på ALLA mina PRO marker pennor, Stabilo pennor & Faber - Castell pennor :-)
Alla pennorna

23 Sep 08 kl 12:27 Har just kollat på alla de fina papprerna jag fick, hem, ifrån min nya internetvän "Minne" på familjeliv.se tänkte lägga in foton på alla saker när tid finnes :-) TACK Så jätte mycket "Minne" Så snällt av dig. Jag behövde inte betala ett öre, har dock lovat att hon ska få något av det hon givit mig tillbacka genom ex, ett kort :-)

25 Sep 08 kl 23:31 Bättre sent än aldrig :-) Varsågod foto på alla de vackra papprerna som "Minne" skickade till mig.
Tack Minne Tack Minne bild 2 
Kolla in bilden, här är tre papper vända för det var motiv på andra sidan där :-) & de hel gula o pappret under där är också sådant med motiv på vadera sida även ränderna & de gröna :-)

5 Oktober 08 kl 21:10 Ska skriva om helgen :-) Den 4 Okt. 08 Var jag o min familj & mina föräldrar på Papperskraft stämpel & scrapmässa i Partille. :-) Inhandlade en himla massa roliga saker (se bild)
Överblick
Absoluta favoritfyndet var Cuttle Bug & alfabet till. :-)
Här kommer lite närbilder på inköpen, obs klicka på bilderna så ser ni dem större!
   båda sidor Båt stämpeln fick jag gratis då jag handlat för över X kr
motiv på andra sidan. Båtstämpeln fick jag gratis då jag handlat för över X kr. :-)
Alfabet mm till Cuttle Bug Cuttle Bug
Och lite mässbilder
 
5 Okt. 08 kl 22:08 På gott & ont så stansades inte allt ut som det skulle på alfabetet till Cuttle Bugen så fick åka till mässan igen & reklamera. Personalen var jättesnälla & hjälpsamma, fick ett nytt alfabet som vi gick igenom på plats med maskin så allt fungerade & det gjorde det. Toppen! :-) Fick då givetvis även komma in gratis. Passade då även på att inhandla lite till som jag egentligen ville handlat igår men hade glömt eller ville fundera lite över. Dagens inköp.
Syns inte så bra på bilden med de svarta bandet är mönstrat.
Lövstämpeln fick jag gratis eftersom jag handlat för X kr. Den blå "pennan" är en limpenna som jag ska ha för att limma fast alfabetet mm.

11 Okt. 08 KL 21:59 Nedan = Bilder på inköpen (obs endast ett papper som dock hade motiv på båda sidor.) I påsen ligger det nycklar, tyvärr blev det ingen bra bild på dem med de är i alla fall silvriga med små hjärtan på :-) jättefina.
   

14 Okt. 08 kl 22:50 Så ser ni bilderna på inköpen med scrapbooking & kortmakerianknytning
Helhetsbild på inköp från Gekås

En närbild på lite inköp från Gekås Helhetsbild 2 på inköp från Gekås 
en närbild på lite inköp från Gekås en till närbild på lite inköp från Gekås 

Den 25 Okt. 08 kl 22: 05 Här kommer bilder på inköpen från ullared - gekås, inköpen till mitt scrapbooking/kortmakeri & annat pyssel, Just det, jag köpte ju också ett presentpapperband med julmotiv men de kom inte med på bild. 
    
På bilden med bla. blocken som är lika dana, de är vita på baksidan som bild visar på ett av dem.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag var också på mässan i lördags, jättefina inköp du gjort, köpte själv en massa, gulligt din son sover i bärselen.



Själv lämnade jag min son utanför på Liseberg med min sambo, första gången de var själva, fast min lillebror var med, det fungerade bra,hade aldrig fungerat med barnvagn där inne.



Kram Linda

2008-09-08 @ 10:29:47
URL: http://fluffan.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hej där.

Kul att komma in här i din blog och läsa.

Vad mkt fint du skaffade dig vill oxå ut och shoppa men det får bli en annan dag.



Hoppas ni har det bra



Kram Linda i hustet bredvid

2008-09-09 @ 16:12:03
URL: http://www.blogg.mustica.se
Postat av: Malin (alienstar)

Roliga saker du har inhandlat! =o)



Du undrade över hur jag fick färgen på mina biljetter.. Det är ett papper som har den färgen (sen är det chalkat med chestnut roan runt kanterna..) Papperet köpte jag på Panduro, det heter Tukan Karton och färgen är aprikos..

2008-09-10 @ 20:47:56
URL: http://malinsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: eyovine

adressen till SWE scrapbook är...



swescrapbook.blog.se

2008-09-12 @ 17:44:05
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: eyovine

Här kommer adressen till SWE scrapbook bloggen



swescrapbook.blogg.se

2008-09-12 @ 17:46:29
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: Linda

Var också på mässan i Partille lördags, köpte lite kul papper, thickers, puncinella m.m



Kul du bor i Partille, flyttade därifrån i december 2007, saknar faktiskt att bo där.

2008-10-06 @ 21:23:31
URL: http://fluffan.blogspot.com
Postat av: Linda

De glittriga pappret har jag köpt på panduro, ligger i ett flerpack 10 stycken papper, 2 av arje sort dvs 5 olika slags motiv på papprerna http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=061620



Mina foton (blir större när man klickar på dem) blir så automatiskt när jag lägger in dem i min blogg, vi har ju olika bloggar så den funktionen kanske inte finns i din blogg.

2008-10-07 @ 20:29:00
URL: http://fluffan.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Oj, sorry skrev jag inte det :-D? På Scrappiz!

2008-10-14 @ 14:00:26
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: lA vIKINGA

Grattis till inköp av Cuttlebuggen! Det är ett av mina bästa köp, speciellt som jag köpte den i USA för ca 350 kr... Dollarn var låg och jag fick halva priset på valfri vara i butiken! Hoppas du får lika roligt som jag med att tillverka bokstäver!

2008-10-19 @ 22:27:17
Postat av: Emma

Måste få fråga vad du fick ge för din Cuttlebug?

SAmt vart köpte du den?

2008-11-16 @ 23:33:29
URL: http://smurfpyssel.blogspot.com/
Postat av: Anna. E

Det va en hel del saker du har köpt. Det är väldig fina kort du har gjort. hoppas vi kan ses snart. :) Kramizen

2009-06-07 @ 00:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0