Beställningar

Igår på mitt party fick jag inte bara sålt massa kort o några bokmärken utan jag fick dessutom ett par olika beställningar. ;-) Har hittills ikväll gjort klart en del av en beställning ;-) Ett kort som kopierar ett tidigare kort som dessutom blev sålt igår också, det var två kvinnor som ville ha samma kort helt enkelt och den som inte var först med att ta det beställde ett likadant och självklart frågade jag den kvinna som köpte kortet om det var ok för henne att jag kopierade de kortet till den andra kvinnan som så gärna också ville ha de kortet. Och det var absolut helt ok för henne så nu finns de två väldigt snarlika kort av detta ex. Visar dock ej bild förrän beställaren fått kortet, som i vanlig ordning. Kram på er alla mina underbara bloggläsare. Ha en härlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, Tack för fotspåret på min sida. För att svara på din fråga om bakgrunder så målar jag många själv med vatten färg ett litet tips är att använa stämplar om man inte är så haj på att teckna. Tack för titten på din sida, mycket fint att skåda här :)

Kram Lisa

2009-09-02 @ 07:29:22
URL: http://ltldesign.blogspot.com/
Postat av: Laila

Autosvar: Tack för din kommentar =) kram Laila! :)



2009-09-04 @ 16:42:26
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0