Mitt andra BIA projek

Syrran fyllde ju 30 i februari. Som bonus present fick hon en BIA bok jag skapat med kort enbart ifrån hennes
30-årskalas. Hon blev mycket tacksam för boken och resultatet kan nu även ni se här...

Klicka på de små bilderna för & se dem större.


Framsidan 2 bilder


  
3 bilder på Första o Andra sidan i boken (Klicka på de små  bilderna för o se dem större)
Anledning att jag lägger upp flera bilder på samma sidor är att man på ngn bild ser bättre helheten, ngn annan mer rättvist på den silvriga Pärlan texten (blev spegling av mina kläder i ena bilden.) osv. Ps texten Pärlan står där + pärlorna omkring syrran för att hon i alla tider sagt just de om sig själv som en kul grej så där tex, - Här kommer Pärlan! :-)

Lite närbilder från dessa två sidor kommer nedan...
 Silver bokstäver utstansade med Cuttelbug
 Har använt stickles blå i blomman.


bläddrat ett blad....

närbilder nedan...
 blomma + torr embossing
 blomman i mitten använd med stickles glitter lila.
  Stickles blå.
 Knappar


Så vänder vi blad igen..

Närbilder nedan...
  Text & Knapp
 En diskret blå swirl stämpelmotiv.


och nästa sida..

närbilder nedan...
 Tanten embossad i rosa. Härlig att känna på detta material.
 Använde sammet pulver till mina "band" Här i blått. En härlig yta att känna på.


Sista sidan (forutom baksidan)
Bradsen har jag använt utee på så de får en glansig yta.


Baksidan

Varsågod syrran & Varsågod mina bloggläsare nu har ni fått/fått kolla in denna boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0