BIA böcker om Julen del 1 av 2

Jag har tidigare berättat om de BIA böcker för Julen 2008 som jag arbetade med och nu äntligen är dom klara så här kommer bilder på den första av två BIA Julböcker.

Klicka på de små bilderna för att se dem större. Som allltid svart över andra än Jag & Andreas.

 
framsidan
  
inledning + två närbilder kommer här...
    
Nu kommer fotona också.
Några närbilder på dessa två sidorna...
  

 
Och så vänder vi blad. Och några närbilder...
 


Nytt blad


Nytt blad.


Nytt blad igen.


Nytt blad.


Hela familjen (Hugo under där jag lagt svart).

Familjen (Hugo under det svarta).


God Jul.


Fler sidor.


Fler sidor.


Tomten.


Två fina tomtar.
Och en närbild på ena sidan, kolla in det fina pappret.



Två fina tomtar.


Nu går det mot sitt slut i bok 1 av 2. GOD JUL.


Slut på del 1 av 2.


Kommentarer
Postat av: Lisbet

SNyggt BIA - album. Mycket jobb med att göra dem.



Gott nytt år önskar vi från Articsisters. Vi har en tävling med bas på att altra en vinbox. Tänkte att det skulle passa perfekt så här efter nyår. I slutet av januari beräknas vår nya stämpelkollektion vara färdig också.



Lisbet

Articsisters

2009-12-30 @ 17:00:57
URL: http://www.articsisters.blogspot.com
Postat av: Erika

Ha en trevlig kväll :D

2010-01-01 @ 22:28:19
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0