Tävling Februari 2009

Nu i Februari 2009 har jag 3 saker att fira!
Min syster fyller 30 år. Min fästman fyller också 30 år &
min son fyller 1 år!
Så tänkte fixa en tävling!

Tävling.
Regler; Du tar en lott genom att lägga en kommentar, med text om vad du tycker om mina kort + Varför du ska vinna, i min blogg, under detta inlägget. Ps har du själv en blogg eller scrappar eller gör egna kort eller annat pyssel skriv med det också.
Vinst: Sedan väljer jag ut den som skrivit bäst enligt mitt tycke med ev. hjälp av fästman. 
Du kan då vinna ett hemligt pris med handgjorda grejer & lite annat.
Tid: Tävlingen håller på mellan den 2 Feb. 09 till 3 Mars. 09
Lycka till alla tävlande!


Kommentarer
Postat av: Anna

Korten är jättefina. Roliga ideer och ser proffsiga ut. Jag har själv ine förmågan att göra så fina kort så därför tycker jag att det vore roligt att vinna.

2009-02-03 @ 16:58:50
Postat av: Lea

Hejsan!

Hamnat på din blogg när jag råkade komma in på din sida på familjeliv..

Nu ska jag pröva lyckan i din tävling :)

Svar:

Dina kort är grymt kreativa och fantasifulla! Är riktigt avis på dej faktiskt hihi! Det är så personligt och roligt att få ett handgjort kort!

Varför jag ska vinna är för att -som jag skrev några rader upp "pröva lyckan"- min otur vinner över mej jämt och nu när jag går hemma och är mammaledig med min guldklimp och vädret inte tillåter en att hitta på något större med en sån liten så hoppas jag på att få en färgklick i våran vardag med en vinst!

:)



http://www.leawestbergs.blogspot.com/

2009-02-10 @ 13:36:57
Postat av: Lycklig mamma!

JAG VANN!! Tack tack tack att jag blev vald till vinnare!!

Ska trumma fingrarna fram tills det hemliga paketet anländer:)

2009-03-06 @ 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0