Avslutat samarbete med Babyshopen

Ja igår avslutade jag samarbetet med butiken Babyshopen för att jag inte bor i partille längre och kommer nog inte infinna mig på allum så ofta då vi tillhör o handlar i alingsås numera, sedan husflytt. Så jag kände att det blir mer möda än vinst så då valde jag att avsluta försäljningen av mina kort hos dem. Jag tackar för dessa månader vi samarbetade och de kort dom sålde. Nu finns åter alla de kort som inte blev sålda hemma hos mig igen. Så maila mig om ni vill ha babykort, välkommen till världen, det blev en pojke/flicka/tvillingar osv. Ska snarast fixa i prislista också och uppdatera vilka som blivit sålda. Kram på er mina underbara bloggläsare, jag hoppas jag inte ställer till med ngt för er som tänkt handla igår eftermiddag eller idag i butiken. Mail som sagt om/när ni behöver babykort eller vilka andra kort som helst som tidigare också för den delen :-)

Kram // Viktoria 

OBS! Jag kommer inte längre leta upp under kort och skriva såld osv. blir för mycket extra jobb. Nu får ni istället kolla in prislistan för att se vilka kort som finns kvar. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0