Vinnare av Februaritävlingen

Nu är vinnaren korad & jag med min familj säger grattis till Lea med inlägget;
"Hejsan!
Hamnat på din blogg när jag råkade komma in på din sida på familjeliv..
Nu ska jag pröva lyckan i din tävling :)
Svar:
Dina kort är grymt kreativa och fantasifulla! Är riktigt avis på dej faktiskt hihi! Det är så personligt och roligt att få ett handgjort kort!
Varför jag ska vinna är för att -som jag skrev några rader upp "pröva lyckan"- min otur vinner över mej jämt och nu när jag går hemma och är mammaledig med min guldklimp och vädret inte tillåter en att hitta på något större med en sån liten så hoppas jag på att få en färgklick i våran vardag med en vinst!"
:)

Skicka mig din adress så kommer snart vinst på posten! GRATTIS igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0