Projekt på G

Håller på med två BIA böcker från Julen 2008 (Hugos första jul) Därav händer inte så mycket annat inne på bloggen nu för jag har bestämt mig för att visa hela böckerna när de är klara, istället för en sida då och en sida då så man istället får se helheten när allt är klart ;-) Kommer dock sticka emellan med lite små projekt så överge inte min blogg helt är ni snälla, underbara bloggläsare, vänta istället med tålamod på mina mindre projekt likväl som de större julböckerna ;-) Kram till er alla. Ps! Snart kommer fler kort upp som jag skapat.

Kommentarer
Postat av: Simone

sv: Hej Viktoria! Allt bra med dig?

2009-11-07 @ 10:33:11
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0