Dags att uppdaterar massa :-)

Nu kan jag äntligen lägga upp en hel del av mina alster, för personer i fråga mottagit sina skapelser.
Först ut är ett beställningskort som gjordes som kopia av ett tidigare sålt kort eftersom en av mina kunder så gärna ville ha ett sådant kort som just blivit sålt under mitt Kort & Annat Pyssel Party, och som jag sagt tidigare frågade jag denna kund om det var ok för henne att jag "kopierade" det kortet för en annan kund ville ha det kortet så gärna. Det var ok. Så här kommer det.


Framsidan


Baksidan

Och här nedan kommer bilder på båda korten, det som såldes på partyt men också det som jag gjorde som kopia av kortet då vill säga :-)


Framsidorrna


Baksidorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0