Alster 17 av 100 i utmaningen - Ett kort - Paket

När jag ändå är med i utmaningen om att skapa 100 alster innan nästa shopping så testade jag att vara med i utmaningen - 8 is enough - Går ut på att välja 8 saker (penna, lim, cardstock osv ej medräknat) med dessa 8 saker saker ska man sedan skapa minst 4 alster. 

Jag valde;





* Cuttlebug med alla mina dies till
* Brads
* 4 st Mönstrade papper
* Cardstock 3 st (2 lila o 1 vitt) (man fick ha obestämt antal cardstock men för att utmanna mig ännu mer valde jag att endast få ha 3 st)
* Punch/stans

Mitt första alster kommer här;
Kort, framsidan:


Insidan; (andra plats för egen text)


Baksidan


Kommer inom kort i prislistan (tidigare kort bloggade idag finns redan i prislistan)


Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Japp, det är alfabetsmasken jag använt på mina alster i 8 is enough. Jag tror jag köpte den från Scrapgalen för 70-80 kr kanske?!?! Finns 2 olika storlekar av alla bokstäver - mkt bra :-)



Snygg handgjortstämpel :-)

2010-08-22 @ 09:13:25
URL: http://mahlin78.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Du har mycket fint material!



Svar: Jag lägger på några kronor beroende på hur svårt och komplicerat kortet var att göra. En summa för arbetstiden känns inte nödvändigt. Jag gör ju kort för att det är kul, inte som ett arbete.

Kram

2010-08-22 @ 14:20:11
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0