BIA Bok Alexandra

Grattis till min vän Alexandra som fyllt år. På kalaset fick hon självklart paket, jag hade gjort en BIA fotobok,
hon får själv välja vilka bilder hon vill sätta in i boken så basen och små dekos är alltså gjort inga foton i än. 

 Framsidan


närbilder






Så öppnar vi boken


och för att ni ska se på ett ungefär hur de kommer se ut med ngt foto kollar ni här;


Nu vänder vi blad


och här ser ni med exempel foton;


Vänd blad


närbild

På tagen kan alex skriva egen text.

och ett kuvert där alex kan lägga precis vad hon vill, tex fler foton eller ex, konsert biljetter osv.




Också här finns plats för egen text på en tag.


Vänd  blad igen

Dessa sidor är alexandras alldeles egna uppslag.

Närbilder






Vänder blad


Och så vänder vi igen


Jag har distressas och haft masker på den hel oranga sidan :-)
Närbild


Vänd blad


Så vänder vi och kollar på de små vit/rosa papprerna



Här ser vi 2 fina ordspråk om vänskap (stämmer in på min o alexs vänskap)
Närbild




Vänd blad igen


Närbild


Vänd blad


Och närbilder (syns inte så bra på foto men live syns det att hela blå pappret glittrar)




Sista sidan plats för alex & pojkvän.

Baksidan

Kommentarer
Postat av: MariaT

Jättesöt Bia bok du gjort =)



Tack för tassavtrycket i min blogg, du undrade om mallar och om du mailar mig så kan jag skicka på tårtan och den lilla väskan om du vill =)



Mvh MariaT

2010-08-30 @ 22:38:17
URL: http://www.marithim.blogspot.com
Postat av: Jasmine - Kortmakerskan

Vilken otroligt fin bok! Jag är säker på att Alexandra kommer att bli jätteglad för den. :)

Kram

2010-09-03 @ 14:36:36
URL: http://jasmineskortmakeri.blogg.se/
Postat av: simone

så otroligt sött :D

2010-09-04 @ 14:22:52
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0