Morsdag

När det var morsdag skulle självklart min mamma få ett kort och en blomma.
Här är kortet (staffli kort)

Framsidan


Och så ställer vi kortet upp, (textade på de linjerade pappret min morsdag hälsning).


Och kortet från sidan uppställt.


Baksidan när det står upp.


Och när man lägger ner kortet med framsidan och insidan tillsammans ser det ut så här;


och om man viker undan framsidan blir det så här;


Närbild insidan (där jag sedan skrev text på det randiga pappret)


Närbild på en annan del av kortet.


Baksidan/Baksidorna Närbild. (Botten med min blogg adress)


Baksidan/Botten - Närbild


När kortet står upp ser det ut så här från sidan, inne i den trekant som blir.




Grattis min fina mamma, puss & kram från din dotter Viktoria.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilket roligt kort! Mycket kreativ med (som vanligt) jättefina papper! :D

Kram

2010-06-08 @ 16:56:01
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0