Ägg

Jag köpte ju ett ägg på mässan som jag tänkt dekorera och ge till sonen i påsk så det gjorde jag också, Ägget vart dekorerat helt den 2 april 2010.

Från start såg ägget ut så här; (2 bilder)




Men efter att jag använt gul & orange distress & glimmer mist med perfekt pearls i guld med olika dekorationer blev resultatet ett påskägg till sonen som ser ut så här.... (Flertal bilder från olika vinklar, skimmret syns dock ej så bra på bilderna men i verkligeheten syns det).


Valde att måla alla djuren gula för o få mer färg på ägget. (Ena sidan).





Ny sida.


Journaling - Glad påsk Hugo (Ny sida)





Från ena sidan (baksidan)


Ovanifrån







Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka fina grejer du gör, önskar att jag hade tiden till att göra detsamma för mina barn. Eller tid och tid snarare inspiration och pysselfingrar :)

2010-05-11 @ 13:35:48
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Terjesine

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-03-16 @ 14:06:03
URL: http://terjesine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0