BIA bok - En dag ute i det vackra vädret 2009

När Hugo hade premiär att gå utomhus tog vi flera bilder, här kommer dom i en BIA bok som jag skapade den 23 April 2010.

Framsidan;


Så kollar vi inne i boken...




och här kommer 2 närbilder...

Har sprayat blommorna med Color wash (espresso, om jag inte mins fel)



Fler sidor



och 1 närbild


Nya sida

och närbilder




Fler sidor



Närbild

Tagen har jag använt distress & glimmer mist med perfekt pearl



Nya sidor

Närbild


Nya sidor


Baksidan

Kommentarer
Postat av: Diana

Sv: jag minns inte exakt var jag hittade den beskrivningen. Men om jag hade varit du så hade jag gått med i svenskscrapbooking.se på deras forum finns det massor med länkar på sidor med spännande vikningar!

2010-05-06 @ 21:43:33
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Du har så mycket fint material! Jag gillar verkligen blommorna. :D



Svar: Tack för dina tips angående betalningssätt. :) Jag har kanske hittat en lösning.

Kramar

2010-05-07 @ 11:43:39
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0