Fridian 3 år

Andreas kusins barn har fyllt 3 år men sjukdom förhindrade att vi kunde gratulera honom så först igår fick vi tillfälle att gratulera honom i efterhand. Detta kort är skapat 21 mars 2010.

Framsidan (flera foton) Här har jag använt distress (blå bakgrund) Glimmer mist med Perfekt pearl (blå bakrund) & stämplat med perfekt pearl (guld) så det blir vackert skimmrande i olika lägen men att få dessa effekter bra på bild har jag kanske inte lyckats med men live är det riktigt fint med dessa tekniker tycker jag... men här är i alla fall mina bilder och försök att låta er bloggläsare få se skimmret också.... :-)
 


försök att visa skimmret :-)





och inne i kortet (ena sidan)


Baksidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0