Bokmärke

Har gjort ett bokmärke & för första gången testat utee, skamligt att jag haft mitt utee clear i säker mer än 1 år men aldrig använt det, har liksom inte kommit på vad de/hur de ska användas men bestämde mig nu för att leka lite med det och prova på. Ska ju användas när man köpt de än gång i tiden :P haha*
Här har jag också använt rosa embossingpulver, Distress Ink, color wash.
Resultatet när jag lekte & kladdade på en Tag blev detta;
Ps detta alster testade jag också att använda strykjärnet med, jag strök Tagen efter att all färg var på för att platta till Tagen igen, den blir ihopdragen när så mycket färg kommer på pappret, men med några styktag går alltså detta att fixa. Obs, Använder dubbla lager bakplåtspapper över Tagen vid strykning.













Trist att man/jag inte lyckas fånga på bild så snyggt dessa vattenliknande droppar faktiskt är live på Tagen, men men... har gjort så gott jag kan.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Vilka fina bokmärken, verkar vara en kul teknik detdär :)

Ok va skoj att man träffa på nätet iaf och bland irl. Brukar du ofta gå på såna mässor? Kan tänka mig att man får en del inspiration och kan köpa massa nytt.

Hihi tack va snäll du är! Det kommer väl för sig med snart :) Ska tänka ut något bra och återkomma!

Det låter som ni hade en mysig fredag. Vi träffades för att hämta ut tapetkataloger för att välja till nya lägenheten sen handlade vi gott till tacos och idol!

Ha en fin lördag! kram

2010-10-23 @ 09:08:07
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Christiantomine

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-03-22 @ 13:01:07
URL: http://christiantomine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0