Beställning

Har tidigare skrivit om 2 beställningar jag håller på med, en på kort & en på blöjtårtor.

Blöjtårtorna levererade jag idag så nu kan skrivas mer om detta och visas med bilder.
Jag har gått till en butik i stan (Alingsås) med en av mina blöjtårtor och hörde om de ville sälja dem. Smultronstället i Alingsås nappade med glädje på detta och beställde en pojk- & en flick blöjtårta med kläder ifrån butikens sortiment.

Jag har nu gjort tårtorna, sålt dem till butiken (klirr i kassan :-) synd att man inte får shoppa ännu, en del alster kvar innan 100 i utmaningen... men men.. den som spar han/hon har) :-) Ja ja åter till sak...

Butiken har alltså köpt 2 st 3 våningsblöjtårtor av mig. En står i deras skyltfönster & en står inne i butiken. :-) Coolt och extremt kul tycker jag.
Lämnade mina visitkort i butik så hon kan ge kunder. Om dom vill ha mindre st. eller fler saker eller andra saker/kläder i tårtorna så kan de alltså bara höra av sig till mig när butiken ger kunden mitt visitkort. Så fixar jag det med deras önskemål. :-)

Rosa blöjtårtan står i butiken
(flera bilder)












Och den blå tårtan som står i skyltfönstret, tyvärr byggs det utanför nu så ställning står dumt till för fönstret men den försvinner väl såsmåningom...?
Flera bilder...

Min tårta på pelaren i brunt trä.

(Bilderna blir sådär med glas emellan.)










Butiken & helheten....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0