Vinsten



Vinsten har nu kommit till Lea - vinnaren av min februari tävling GRATTIS!!!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Oooh vad mycket fint du hade i din blogg :D tack för den snälla kommentaren :)

Jag vet inte hur man gör för att få in headern i blogg.se, jag har ju blogspot...

jag har scrappat min header, tagit foto av den och så har jag gått in på inställningar och där kan man ladda upp den...men som sagt jag vet inte hur blogg har det.

kram

2009-03-11 @ 16:59:37
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Kamilla

Hej igen :D

Jag sökte som DT när Linda sökte ett DT-gäng, jag mailade in bilder på alstren som jag gjort till ansökan och så ringde Linda upp oss som blev antagna :D

Det andra uppdraget fick jag via förfrågan, så det var jättekul!

Det är ganska ofta som affärer annonserar efter nya designers, så det är bara att kolla och söka ;)

Kolla i forumet på

www.svenskscrapbooking.se

Under etiketten "Tävlingar" finns "DT-tipstråden" där affärer och forumister tipsar om olika uppdrag.

2009-03-11 @ 20:25:25
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Hej hej!!

Tack för dina goa ord inne hos mej! glad

hum...nu när jag ser fotot på dej här..undrar om jag inte såg dej på mässan då? klurar lite

du ser iallafall bekant ut! =)

Rosorna fanns på flera ställen, men Inkywings hade superfina med riktigt bra kvalité! Pysselmyrans var också fina å de hade MÄNGDER med färger! Svårt att välja de man skulle köpa! =)

HOppas du hittar något på nätet!

Trevlig helg!

kram Petra

2009-03-13 @ 23:26:01
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0