Pysselrum

Här kommer bilder från mitt pysselrum;
Obs har gjort om lite sedan bilder togs, bla. har jag fler gråa stänger med saker på väggen där jag bla hängt masker & plastfickor till album. Jag har också satt upp en till stång brevid de vita hyllorna/tavellisterna på denna stång hänger mina dies. (Istället för att ligga i lådan som tidigare stog i bokhyllan. Ser snabbare och lättare vilka dies jag har nu när det hänger framme.



Pysselsidan med bordet, mycket dekorationer, färger, Altrade projekt på gång på bordet (brevid den redan altrade - Handgjorda kort - lådan)
I barnmats burkar har jag band i olika färger, en burk för varje färg. Jag har också sådant + Tacosås burkar med blommor.
I de tre fiskelådorna (gröna längst ner i hyllan) finns lite utstansade bokstäver och knappar och annat smått o gott.
I trälådan från Ikea (tror jag) har jag allt möjligt, ett fack för uppstämplade stämpel motiv, en med rosor, utstansade dies motiv i en, Olika små dekorationer i flera osv. (Jätte bra förvaring denna)
Under bordet saker att altra eller att ha som stadga för BIA böcker osv. Tomburkar i stor vit låda.

OBS har satt upp fler stänger som sagt en nedan och en ovan den som visas på bild (med clearstamps, NU har jag alltså 3 st stänger där med olika saker.)
Har också satt upp ytterliggare 2 st tavellister mellan hyllor o bord. Här förvarar jag bla. Distresser, Stämplar, Color Wash.
En stång med dies finns också brevid de vita tavellisterna.


Här har jag mina papper





Här delar jag & mannen på hyllorna, Här finns de Oscrappade foton jag snart sätter mina skapar fingrar i, Här finns massa fotoalbum, scrappade, BIA böcker & vanliga album. Sonen har också lite förvaring här.
Jag har min BIA med tillbehör & smycketillverknings material här.
I de svarta lådorna har jag spillbitar, en med cardstock (enfärgade) och en med motiv papper & En med presentpapper.
Lim och annat.


Min Datahörna (bärbara datorn) På andra sidan bordet finns en till dator.



Närbild på en av mina stänger












Här är bild som det ser ut nu med tavellisterna (från IKEA) Dock ej alla color wash med på bild men nu har jag alla hemma.
Har också köpt fler distress ink som står i dessa hyllor.


Bild som det ser ut nu med nya stänger (med undantag från att jag också hängt ett paket med Perfect Pearls på stången längst upp (IKEA, köksavdelning)

Har inget foto på den stång med mina dies jag nu satt upp brevid tavellisterna & hyllorna ovanför dem.


Kommentarer
Postat av: Jasmine - Kortmakerskan

Verkligen inspirerande att se bilderna! Jag vill också ha ett pysselrum!!!

Kram

2010-07-18 @ 23:00:00
URL: http://jasmineskortmakeri.blogg.se/
Postat av: nina

hej,

jag såg din pappersförvaring och en sån vill jag också ha!!! vart har du köpt den?????

2010-08-03 @ 16:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0