Annat pyssel

Här kommer jag att lägga in bilder på annat pyssel än just kort & scrapbooking! PS! Klicka på de små bilderna för & se dem större!

Vill du köpa något på sidan där det står (Finns kvar) eller att jag skapar något helt nytt för dig inom ramen så maila & märk det med Annat pyssel till [email protected] 

   jultag  
Den 6 Dec 08 gjorde jag massa jultags som ska pryda julklapparna i år. Här kommer biler på dessa. Ps! Några under arbete, några klara. Obs! Det är svart på en del text där det står namn så att personen i fråga inte vet att  det är just den tagsen som kommer på deras paket. :-)

slips bokmärke baksidan

slips bokmärke
Den 9/11 - 08 gjorde jag detta slips bokmärke till Andreas på farsdag, han hade önskat sig ett bokmärke i gammeldagsstil med brun/gul. Han vart jätte nöjd så det känns ju toppen :-) Två bilder ovan, den med motiv är framsida & gula sidan baksida, har chalkat runt alla kanter.
Fick idén till formen ifrån "h-zon blogspot" men skapade ett bokmärke istället för ett kort.

andra sidan

ena sidan
2 Nov - 08 skapade jag dessa två tändsticksaskar (bilder ovan) (Finns kvar, båda två)

tändsticksask andra sidan

tändsticksask
30 Okt. 08 Skapade jag denna tändsticksask (Ursäkta lite suddiga bilder men hoppas ni ser ändå, de e samma snöre som på asken nedan, står god jul på med guld) Syns inte på bilderna men det är silver runt kanterna på såväl innerpapprets ytterkanter som ytterkanterna runt om :-) (Ej till salu)

 

tändsticksask andra sidan

tändsticksask
28 Okt. 08 skapade jag denna tändsticksask, också här kommer idén från "bettan" (alla 4 bilder ovan på samma tändstickask, små bilderna syns text lite bättre) (Ej till salu)

Även denna idén är tagen ifrån "bettan" Till en släkting.
tepåsar

Först ut är detta bokmärke (två bilder) idén från "bettanspysselblogg" En kompis fick detta bokmärke.
Bokmärke

Bokmärke andra sidan

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Kanonsnyggt ju :-)

2008-10-22 @ 11:55:29
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Jag har smitigt från städningen ett tag för att surfa runt och hitta lite inspiration för kommande projekt.



Du är välkommen att titta in hos oss. Sedan sist har vi gjort ett en tändsticksask – hybrid, ett speciellt minialbum med fiffig

förvaring. Det har virkats flitigt och sist men inte minst en

reflexblomma.



Ha det gott

Lisbet

2008-10-30 @ 20:31:23
URL: http://articsisters.blogspot.com/
Postat av: yoli

hej hej

Vilka läckra tändsticksaskar... Kul att låta pappret gå utanför asken!! :D



:P



Kram Yoli

2008-10-30 @ 21:05:37
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0