Beställning

Har tidigare i inlägg från 2009-08-03 @ 13:00:47 berättat om de kort jag skulle göra mer på i den beställning jag fick då.

Resultatet av detta blev...

Framsidan som den var från början.


Eftersom det var till en kille ville jag göra kortet mer pojkigt (hon som beställde det viste om att kortet gick i rosa men ville ha de ändå) Resultatet i kortet ser du nedan.

Vänster sida i kortet (bild ovan)


Höger sida i kortet (bild ovan)
Lite suddigt foto men använde stickles baby blå som små prickar i utkanten av kortet.

Och nedan en bild på helheten inne i kortet.

Möjlighet att skriva egen text/hälsning från hon som beställde kortet till mamman o sonen som skulle få kortet.. (har alltid i mina kort sparat den möjligheten på höger inner sida.)

Och sist men inte minst - Baksidan av kortet


Kortet blev omtyckt av mottagare såväl som beställare. ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag hittade din fråga ang . BIAn (stansa genom papper flera gånger innan användning) Det är väl för att bli av med eventuell smörja kan jag tro. Så att det inte blir fult på fina papper.

Men jag ser att du redan har pysslat! Kan tro att mottagaren blev glad :-)

2009-08-17 @ 21:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0