14 Juli - 09

Då handlade jag en hel del nytt till mitt pyssel, kolla in....

Det fick ex. bli en BIA :-) Har gått o trånat efter den länge nu men inte köpt pga. priset men nu kunde jag inte vänta längre för jag fick ett så himla bra erbjudande med två gratis vajrar & en enorm bunt med kartong och när jag ändå tvekade la hon i butiken på ytterligare en lika stor bunt med papper & då kunde jag ju inte nobba, då slog jag till :-) (jag räknade kartongerna när ja kom hem och håll i er nu, det var hela 106 st. :-) Alla dessa & 2 st. vajer "Wires" paket fick ja alltså helt gratis. Tack till butiken som sålde till mig o gav mig så mycket gratis.


BIA = Bind-it-All + gratis tillbehören+ . 2 blå papper, Snöre svart vågigt, Snöre rakt smalt, ett vitt, ett svart, ett brunt, Sammet pulver blå, Glitter röd & rosa. Blommor röda, Dubbelhäftande tejp 2 st rullar i olika storlekar. Guld & Lila stämpeldyne färg.





Nu står de så fint i min stora pysselhylla. (Har ju fått ett pyssel/data rum nu i huset vårat. Ska lägga upp bilder så småningom, ska göra om, måla väggarna i rummet o så först, eller kanske ja ska ta ett före & efter kort.)

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

SKOJ med nya grejer :)



ha de gott

2009-07-18 @ 19:41:55
URL: http://gurkiss.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0