På god väg

Nu har vi internet men ännu inte löst det trådlöst o dessutom är första uttaget nedervåningen o vårt data/pysselrum övervåningen så får i värsta fall dra sladd hela vägen för fast internetlösning som vi egentligen icke vill ha men men.... Nu är det insatt lite temporärt och jag står nu upp skriver i bokhyllan med bärbar dator haha* Knäppt men sant. Nu fick ja i alla fall skriva detta inlägget o visa att jag lever ännu.
:-) Puss o Kram på er alla mina bloggläsare som tappert fortsatt/fortsätter trots detta långa avbrott o kolla in på min/mina bloggar. TACK! Ska försöka blogga mer nu som förr så snart vi löst de där med att få upp internet på ett eller annat sätt till övervåningen i huset vårt :-) Kram igen till er alla. Ha en riktigt bra dag. Idag ska vi för övrigt hälsa på lite släktingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0