Kort

Ikväll gjorde jag ett "bara-för-att" kort, här kommer bild på det.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Jag har faktiskt tänkt att skriva ett inlägg om det. Men kan förklara lite snabbt. Jag är nu inne på det 3:e verksamhets året för mitt företag. Jag driver ett eget glasscafé som är öppet på sommaren. Företagstypen som jag haft är enskild firma. Men till sommaren ska jag ha ett handelsbolag, eftersom vi är två. Det har vi dock varit under hela tiden, men eftersom vi båda gör olika saker med företagen vid sidan om blir det jobbigt att få ihop bokföringen. Så om du är ensam och har en liten försäljning rekomenderar jag enskild firma. Har du några mer frågor, så är det bara att fråga.

2009-05-04 @ 11:43:33
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0