Massa nytt

Förlåt alla bloggläsare för att jag haft så mycket nu ett bra tag och uppdaterat enormt dåligt. Har skapat massa nytt, först ut är Inbjudningskorten till min sons 2-årskalas. Ett barnkalas & ett släktkalas, båda med katt-tema som Hugo valt då han älskar katter.
Katt-tema för kalaset innebär att inbjudningskort och tårta går i kattmotiv & om man vill får man måla sig som en katt. :-)

Fler foton på inbjudningskorten nedan.
Jag gjorde alla lika förutom 3 olika nyanser av de blå blommorna i vänster hörn längst upp på kortens framsidor, det var så många inbjudningskort att jag tyvärr ej hade samma blå blomma till alla kort.

 FRAMSIDORNA






Och alla.....

22 st inbjudningskort tror jag det blev allt som allt. Ett inbjudningskort per person alt. familj. På släktkalaset var det ju ett flertal familjer med flera familjemedlemmar så det var stora kalas :-)

INSIDORNA 
Till barnkalasets inbjudningskort gjorde jag också några alternativ eftersom en del har syskon, andra inte.

 Alt. 1


Alt. 2


Och till vuxenkalaset skrev jag såhär;
Alt. 1


Alt.2


BAKSIDORNA
Alla baksidorna såg ut så här;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0